filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Like everyone else we experienced rude, crude, lying, rotten sales people, their customer service is based on avoiding any kind of accountability at all in the whole company. There is no way to reach anyone at all above the lowly sad sales people at the store. The...
Read more
#1124858
Reply to reviews
I put earnest money down for a clock. Got a receipt. The salesman then sold the clock. They not even call me nor did they let me speak with a manager. Nothing to resolve the situation. This is the worst company around. I have no respect for them. They should be fined....
Read more
I liked
  • Variety
#1122424
Reply to reviews
On Friday, 27-October-2017 at approximately 1:00 pm I went to pick up a clock that was on hold for me. I put money down and when I got there I was told the clock was sold. I then called the store and requested a call from the area manager. No one called me back. The...
Read more
I didn't like
  • Customer service
  • Poor customer service
  • Poor customer service and communication
#1121949
Reply to reviews

Steinhafels - Terribble

Steinhafels
#1121864
I bought a clock and they sold it. No call back. I went to pick it up. It was gone.
Comment
Show

Steinhafels - Clock sold without calling me.

Steinhafels
#1121813
The sales person told me i had unt il i goy paid to pick it up. He sold the clock. No phone call.
Comment
Show

Steinhafels - King sized bed isn't king sized

Steinhafels
#1084282
2.3
Details
Had a steinhafela brand king sized mattress delivered on the 3rd of this month and instead of the 76x80 inch measurement of king sized mattresses it is 74x76. Not sure how this can happen.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Steinhafels Mattress Review

Steinhafels
#990067
1.7
Details
2 defective Dreams mattresses within 5 months
Comment
Show
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Reliability
Staff
Style and Design
Warranty
Website
We bought a couch Spring of last year, we love the couch but during delivery the guys accidentally ripped off the handle to our front door. They were very apologetic and provided a number to have the lock replaced. We replaced the handle/lock ourselves and tried to get...
Read more
3.5
#1109219
Reply to reviews
We bought a couch and loves eat from them took out the extended warranty after couple years leather and vinyl started to separate had to go through warranty company. You have to take pictures then resize them and then wait for a response, once you get that if they okay...
Read more
3.1
Product
I didn't like
  • Great in store service
#1102767
Reply to reviews
Bought the extended warranty thank God furniture is falling apart in less than a year They covered on the warranty The only problem I've been without a couch for over a month my friend bought almost the same leather furniture set for $1500 Their furniture is cheap the...
Read more
1.2
#1101384
Reply to reviews

Resolved

Steinhafels Wharehouse
Steinhafels Wharehouse
We bought a dining room table. When the dining room table was delivered the delivery team could not have been more rushed to get me to sign off and let them leave. While I could still hear the truck speeding away I notice awful gashes and scratches on the table. I...
Read more
3.5
Product
I liked
  • Salesman
#1050455
Reply to reviews
We went to buy a sectional couch. The sales rep was completely incompetent. She claimed they did not have a mirror image of the floor model, until we asked her to look again. She then forgot one of the pieces and charged us the delivery fee twice. Once the couch got...
Read more
#1022153
Reply to reviews
My husband and I are loyal customers of Steinhafels for over 15 years. We have had nothing but problems with Wells Fargo (the financial institution they use with numerous fraud cases in the courts) from setting up online payments to crediting payments and getting...
Read more
1.6
#1006084
Reply to reviews

Contact Steinhafels

Mailing Address:
Steinhafels,Inc.Headquarters
I-94 & County Hwy F (Exit 295) W231 N1013 County Hwy F
Waukesha, WI 53186-1502
Phone:
(866) 351-4600
More

Steinhafels Products and Services

I have had my lift chair for less than a year. the controller malfunctioned and a new one was installed. i made the call and they scheduled the repair without a problem, i had the controller go out again, but this time they referred me a a web site to fill out claim...
Read more
Anonymous
Anonymous

Lift chair still not repaired !!!!

2.6
I didn't like
  • Time to repair defect when called
#957776
Reply to reviews